Darmowa natychmiastowa usługa komunikacji z klientem.
Freshchat to bezpłatna usługa interakcji z klientami, którą wykorzystują firmy do rozmów z klientami podczas przeglądania ich witryny. Usługa ta ma wiele funkcji, w tym automatyczne wiadomości podczas okresów offline, informacje o użytkownikach i system powiadomień.
Przystępny biznes
Freshchat opiera się na niewielkim oknie w stylu messengera umieszczonym na dole strony. Klienci i odwiedzający są automatycznie wysyłani wiadomości oferujące sprzedaż lub ogólne informacje, lub mogą sami połączyć się z pracownikiem. Serwis ma solidny pakiet usług w tle, co daje rzeczywistą przewagę dla biznesów skupionych na kliencie. Kiedy odwiedzający przychodzi na stronę, informacje dotyczące ich lokalizacji, ścieżki do strony i więcej są automatycznie rejestrowane i zapisywane. Następnie można wysłać niestandardową wiadomość opartą na ich unikalnych danych, która, jeśli zostanie odpowiedziana, otwiera rozmowę z pracownikiem. To tworzy prosty, ale potężny narzędzie do rozpoczęcia dialogu z użytkownikami natychmiast, którzy w przeciwnym razie mogliby zostać utracone. Największą siłą Freshchat jest dostępna funkcjonalność. Rozmowy mogą być przekazywane do bardziej odpowiednich pracowników, organizowane w kolejce lub zapisywane do późniejszej odpowiedzi.
Wszystko w jednym
Freshchat to fantastyczna usługa zaprojektowana wokół prostoty dla operatora. Konta i prywatne wiadomości można ustawić w ciągu kilku minut, co oferuje zarówno profesjonalną usługę wiadomości, jak i bogactwo danych związanych z klientami.
Opinie użytkowników o Freshchat
Czy próbowałeś Freshchat? Bądź pierwszy zostawić swoją opinię!